Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ekim 2011 Cumartesi

ÖNYARGI...

Çocuk elindeki bozukluklarla koşarak pasteneden içeri girdi.İçerisi o kadar kalabalıktı ki gördüğü ilk boş yere kuruldu.Az sonra garson kız elinde masaları sildiği bezle çocuğa yaklaştı.
-Buyur ufaklık
-Şeyy ben bi çikolatalı pasta istiyorum ne kadar acaba?
-50 kuruş
Çocuk elindeki paraları saydı ve üzgün bi yüz ifadesiyle paralara bakti. Bir yandan garson kız sabırsızlanıyordu. içerde bi sürü insan vardı ve bu parası yetmeyecek olan çocukla vakit öldürüyordu.
Çocuk tekrar sordu.
-Dondurma ne kadar acaba?
kız sert bir dille
-35 kuruş! dedi.
çocuk paralarını tekrar kontrol ettikten sonra kıza dönerek;
-bi dondurma alabilir miyim dedi.
çocuk kendine getirilen dondurmayı yedikten sonra yine geldiği gibi koşar adımlarla pastaneden çıktı,gitti.
garson kız çocuğun bıraktığı boş dondurma tabağını almaya masaya yönelmişken,birdenbire gözleri doldu.hatta bir kaç damla yaşla masayı sildi.

Çocuk 15 kuruş bahşiş bırakmıştı.

Hayatta bize en çok zarar veren önyargılarımızdır. Büyük aşklar ya da dostluklar kavgayla başlar derler ya hani. Bakmayın, kanmayın o lafa. Büyük aşk ya da dostluk önyargılar ortadan kalktığı zaman başlar. Ben üniversiteye başlayana kadar öndeki çürük dişlerimle gülmekten kaçan bir insan olarak yaşadım. Ve dalga da geçtiler. Sanki dişim benim karakterimi yansıtıyormuş gibi yaptılar. Üzüldüm ama iyi niyetli olanları da dalga geçiyor sandım hep. Aslında değillermiş. Neden mi: Dişlerimi yaptırdığımda farketmediler bile. Sanırım hepsine bir özür borcum var...

3 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

gözlerim doldu yazınızı okurken...
yüreğinize sağlık.
takipçiniz olmak istedim ama,göremedim paneli.
bende bekerim sayfama,kulvarlarımız farklı olsa da..
en güzel,e emanet olun...

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Bayıldımmm....

Rafinha dedi ki...

birtutamkekik,
tşk ederim. sıkı bir blogger olmadığım için bu sorunla ilgili bir bilgim yok ve de en kısa zamanda ziyarete geliyorum :)

CADI KIZIN DIRDIRI,
kolonya iyi gelir sanırsam :) tşk ederim.